2011. május 6., péntek

Első horgolt remekművem....

Múlt hétvégén kaptam egy horgolt sapit Ildó barátnőmtől.A sapin kellet egy kicsit alakítani, mert nagy lett a fejemre!Olyan jó volt nézni ahogy horgolt........Úgy gondoltam ezt nekem is meg kell tanulnom!
Vasárnap ebéd után János anyukáját megkértem tanítson horgolni, előkerültek a régi "kötés , horgolás"c. könyvek, fonalak, régi horgolt terítők.Teri néni megmutatta az első lépéseket,kaptam két könyvet amiből a mintákat gyakorolni tudom.
Azonnal hozzákezdtem ....két nap után úgy gondoltam veszek szép fonalat és megpróbálkozok egy sapka elkészítésével. Egyszerűen nem tudtam elkezdeni, már a láncszemek összekapcsolása gondot okozott és nem tudtam eligazodni a leírásokon. Bosszantó...Lehet három nap gyakorlás kevés még ehhez????
Csütörtök este újra nekiláttam , ez lett belőle! Nem is rossz így első darabnak!
Ma felpróbáljuk .... :-) Dorci keresztlányunkat illeti az első remekmű. Remélem passzol a kis buksijára!
Ha nem akkor majd alakítok rajta!
Még a végén szülinapi ajándék lesz belőle, mert pont ma ünnepli a 2. születésnapját!!!!



Boldog Szülinapot Dorci!!!!

3 megjegyzés:

  1. Hát Eduskám,roham tempóban haladsz!!!!Ez a sapi gyünyörű lett!!!Kérünk majd képet Dorci fején is:)

    VálaszTörlés
  2. A képre még várni kell!A sapi még egy kicsi átalakításra szorul!

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük az egyEdi ajándékot, kreatív, mint mindig :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...