2011. május 19., csütörtök

kagyló és csempemozaik

A kavicsmozaikos képem után törvényszerű volt, hogy a nyaralásnál összegyűjtött kagylókkal is kezdjek valamit.
Már gyerekkoromban imádtam a kavicsokat és a kagylókat, akkor még a sóderrakásból gyűjtögettem a szebbnél-szebb darabokat.Az évek során sikerül felhalmoznom belőlük egy kis készletet, ebből próbáltam maradandót alkotni! :-)
Kitaláltam, hogy a mosdóban egy dekor csíkot fogok kirakni csempemozaikkal és kagylókkal. Még korábban beleszerettem a kagylós wc ülőkébe és papírtartóba, így számomra egyértelmű volt, hogy a kagylókkal a ház legkisebb helységét fogom díszíteni.
Mikor a mestereknek szóltam, hogy burkolásnál a bejelölt helyen függőlegesen 6cm helyet hagyjanak ki nekem, mert oda csempemozaikot és kagylós dekort készítek! Szinte kinevettek.... sőt még akkor is csak mosolyogtak rajtam, amikor December közepén kb 6 fokban hősugárzó mellett nekifogtam a munkának.Ahhoz képest, hogy azt sem tudtam mi fán terem a csempézés, elég jól belejöttem!Már csak az afrikai nő körül kell befejeznem a csempemozaikot!

kagyló és csempe mozaik 1

kagyló és csempemozaik 2

készítem a fugának a helyet :-)

itt már fugázva

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...