2011. július 6., szerda

Szülinapi ajándék

Judiék itthon voltak és a hétvégén felköszöntöttem közelgő születésnapja alkalmából!Könnyű dolgom volt az ajándékkal, mert Judi már korábban jelezte az egyik égetett képkertnél, hogy passzolna a lakásukba....személyre szabtam a  mintát, izzítottam az égetőt, már készült is az ajándék :-)

Megrajzoltam ceruzával a mintát!Itt nem használtam sablont, mert ezt a virágot már annyiszor rajzoltam és égettem, hogy álmomból ébredve is menne :-) A mintát elkezdtem az egyik felső sarokban és haladtam lefele, majd megpróbáltam a tükörképet is megrajzolni!
Majd az égetővel végigmentem a mintán!





Majd szépen becsomagoltam, és a csomagolóhoz illő selyem és organza szalaggal díszítettem!


3 megjegyzés:

  1. Eduskám!Nemcsak a keret,de a csomagolás is gyönyörű volt!

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaa,és szuper az új layout!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Köszi,a háttér a Ps ecsettel könnyen ment :-)
    A keret és a csomagolás szerintem is nagyon jó lett!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...