2011. augusztus 31., szerda

Kagyló medál

Kreatívkodásomat még gyöngyfűzéssel kezdtem!nagyon sok gyöngyöt vásároltam , netről leszedtem egy két mintát és gyártottam a nyakláncokat ,karkötőket fülbevalókat! Amiket többnyire elajándékoztam, de eladásra is került belőlük!
Sajnos akkor még nem fotóztam le a műveimet így mindet nem tudom megmutatni nektek!De.....
A kedvenc ékszereket meghagytam magamnak, most a legkedvesebbeket megmutatom.....
Tesóm kint volt Írországban és volt szerencsém meglátogatni!Ott a tengerpart ömlesztve volt kagylókkal!
Fel is pakoltam rendesen és már akkor tudtam, kitűnő medálokat készítek majd belőlük!
A kagylókat a tenger csiszolta ilyen formára, én kifúrtam, lelakkoztam és fűztem hozzá nyakláncot!
Kagyló medál

gyöngy nyaklánc kagyló medállal és fülbevalóval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...