2011. október 11., kedd

Első öltések

A vasárnapi csomó gyártás után, újra rávettem magam a gyakorlásra!
Még tegnap Hajni barátnőmet felhívtam és igénybe vettem a telefonos segítséget :-)
Varrónőnek tanult , Ő a mentorom!
Feladta az első leckét: kockás, vagy vonalas papíron cérna nélkül vonalak mellett lyukasztgatni ...


Elég jól ment, így  gyorsan meguntam és a tettek mezejére léptem...
A sárga cérnával az  öltések még vasárnapi csomókat mutatják, a fehér pedig mai, és nincs csomó !



Mivel nem szeretek csak úgy gyakorolgatni, Én egyből alkotni akarok, ezért elővettem azt az anyagoz amiből már korábban kiszabtam egy párnácskának valót!!
Lehet tippelni, mi lesz belőle????? (Majd holnap megmutatom!)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...