2011. november 23., szerda

Adventi koszorú készítése

Csináld magad sorozat: 8.rész

Ugye már beszereztétek az alapanyagokat a koszorúhoz???Esetleg valaki már hozzá is látott???
Várom a képeket a  facebookon az  Ediegyedi üzenőfalára és bekerülsz a  karácsonyi nyereményjátékba!

Ma két koszorút is készítettem csupa természetes anyagokkal! Gyüjtögettem terméseket, szárítottam gyümölcsöt, így csak a koszorúalapra és a gyertyákra kellet költenem!


Koszorú készítése lépésről lépésben:
  • az alapot bevonjuk, én a virágcsokrok csomagolóját sem szoktam kidobni, most azt vágtam fel csíkokra és azzal tekertem körbe a koszorút, az anyagot ragasztópisztoly segítségével rögzítettem
  • Felragasztom a gyertyákat tetszés szerint, nekem a 3-1 felosztás tetszik
  • Jöhetnek termések, gyümölcsök szép sorban
  •  a gyertyák tövébe apró száraz dekorációs anyagot valamint kávészemeket ragasztottam


  •  A másik koszorúm hasonlóan készült, csak más színösszeállítással

 Vasárnap gyújtjuk az első gyertyát az adventi koszorúnkon, újra itt a karácsony :-))

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...