2012. március 19., hétfő

Szülinapi torta fondant bevonattal

A hosszú hétvégén cukrászkodtam egy kicsit, Jánosnak készítettem a szülinapi tortáját!Életem legszebb és egyben a legfinomabb tortáját sikerült elkészítenem!
A torta alapját Judi barátnőm receptje alapján készítettem el a Red Velvet Cake-t, pici módosítással. A lisztből, margarinból és tejfölből picit többet tettem, hogy magasabb legyen a tortám!A tortát három részre vágtam majd a Mascarpone-s krémmel megtöltöttem, de az egyik rétegbe erdei gyümölcsös lekvárt is hozzákevertem a sajtkrémhez!
A Tortát fondanttal vontam be, a receptet hozzá Kiskukta torta oldalon találtam, nyújtható fondantként!
Először nagyon féltem a fondant készítéstől, de abszolút nem volt vészes!Próbáljátok ki!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy, csodaszép lett:))Kíváncsi vagyok a belsejére is, arról nem lett kép?:))

    VálaszTörlés
  2. Óóóóó,Edus!Ez gyönyörűűűűséges!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok :-))Nagyon igyekeztem!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, vidámságot sugárzó díszítéssel!

    VálaszTörlés
  5. Megnéztem Szofika tortáját- látványos a bel-csín is!!!!

    VálaszTörlés
  6. Köszi!az ünnepeltnek is nagyon tetszett!Sajnos a belsejéről nem készítettem, mert azonnal neki estünk :-)))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...