2012. március 28., szerda

zsinórozott tojás


Szükséges anyagok: színes zsinór, fújt tojás, ragasztó



A tojásokat bekenjük ragasztóval és szorosan körbetekerjük a zsinórral!Lehet egyszínű, de válogathatjuk a színeket vagy használhatunk többszínű zsineget is!
Ez így nagyon egyszerűnek tűnik, de azért ennek is megvan a maga technikája!
A bevált módszerem az, hogy szakaszosan készítem, hogy a ragasztónak legyen ideje megkötni.Sima iskola ragasztót használtam, mert ez általában minden háztartásban előfordul .
Most nézzük , hogy áll össze az én módszerem!Akinek van ennél jobb ötlete szívesen meghallgatnám!

A zsinórozást középen kezdem, mert amikor a tojás egyik feléről indultam mindig elmásztak a sorok!Egyébként is két színből vegyesen készítettem!
Középen ragasztózzuk körbe a tojást....


Majd kezdjük el körbetekerni a zsinórral!


Öt sor után a zsineget levágtam majd a másik színnel fojtattam.




Öt sor után az első szín következik egészen a tojás aljáig!
Még mielőtt a zsinór összeér a tojásba fűzzünk be egy szál  zsinórt akasztónak az alábbiak szerint!
Ha ez megtörtént fejezzük be a tojás bevonását, majd a másik oldalán is végezzük el ugyanezt a műveletet!




És a végeredmény....
A képeken jól látszik, hogy viszonylag vastagabb zsinórral készítettem, hímzőcérnával is el lehet készíteni, ha valakinek az van otthon, csak egy kicsit tovább fog tartani :-)


Tipp:Mindig csak szakaszonként ragasztózzunk, szakaszonként haladjunk, pár sor után várjunk egy kicsit, hogy a ragasztó megkössön így megtámasztja a következő sorokat!Egyszerre két tojást készítek, míg az egyiken szárad a beragasztózott, betekert sor addig a másikat csinálom, majd fordítva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...