2012. június 11., hétfő

Elkészültem a fűszerspirállal :-)))

Először is sűrű elnézést kérek, amiért nem szóltam hozzátok az elmúlt időszakban!Azért nem felejtettelek el benneteket és a blogomat sem , sőt.... Minden nap azon dolgoztam, hogy a következő időszakban szebbnél szebb, hasznosabb és jobb ötletekkel lássalak el benneteket!
Min is ténykedtem az elmúlt hetekben???
Megterveztem a fűszerspirált, követ gyűjtöttem hozzá, megépítettem (ez volt a legnagyobb falat), beleültettem a fűszereket!Sziklakertet építettem!
Volt egy két pirográf megrendelésem, valamint készülnek a következő meggymagpárnák és megrendelésre varrok egy babaszoba dekorációt, olyat amit Emi keresztelőjére készítettem!
A fotók folyamosan készülnek a munkáimról, eddig a képek feltöltése és megszerkesztése, blogbejegyzés írása  maradt el!Most elérkezett ez is , úgy hogy a közeljövőben ezekről és még sok más érdekességről is olvashattok Nálam!

A fűszerspirált ma fejeztem be teljesen, mert még hiányzott egy két fűszernövény, ma sikerrel jártam az egyik üzletben és a hiányzó növényeim pont rám vártak, gyorsan haza is hoztam és elültettem őket :-)) A fénykép amit most láthatok az még a hiányos növényzettel van ellátva!Következő bejegyzésemben a folyamatról fogok írni pár sort és természetesen mutatok mellé pár képet is!
Fűszerspirál


A fűszerekről bővebben :http://gazigazito.hu/?modul=oldal&tartalom=1081130


3 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...