2012. november 1., csütörtök

4*4 szeletes dobos torta 4 lépésben

30. szülinapomra "megleptem" magamat a kedvenc tortámmal, mellyel most pályázok Nyammm 444 Játékára :-)))

Kedvencem a dobos torta és megbirkóztam vele :-) szó szerint birkózás volt, mert a recept szerint hat tojásos piskóta szerű tésztából kellett hat darab lapot sütni, sikeresen elhasználtam tizenkettőt belőle :-))), de meglettek a lapok :-))

Hogy miért is 4 lépésben????

Elöszőr sütni kell a lapokat
Másodszor a karamellízállt cukorral bevont szelet tetőket
Harmadszor a csokikrém, melyből én egy tejmentes változatot készítettem (melyet Recepteszter-nél találtam, de Kiskuktától származik)
És negyedszer fel kell "építeni" a tortát!!!!

Ezzel pályázok Nyammm nyereményjátékán! :-)


Hozzávalók a tésztához:

  • 12 dkg porcukor
  • 12 dkg liszt
  • 6 tojás
  • 3 dkg vaj

Hozzávalók a krémhez:

  • 20 dkg vaj
  • 15 dkg porcukor
  • 10 dkg étcsokoládé
  • 6 tojás
  • 1 rúd vanília

Hozzávalók a mázhoz:

  • 15 dkg kristálycukor
  • 1 kávéskanál vaj
  • néhány csepp citromlé

Elkészítés ideje:

Körülbelül két óra.

Elkészítés menete:

A vajat a porcukorral keverd habosra. Add hozzá a tojássárgákat, szitáld bele a lisztet, és végül óvatosan forgasd bele a kemény habbá vert fehérjét. Sütőpapírból vágj ki hat darab 26 centi átmérőjű korongot. Tedd őket tepsibe, és szépen eloszlatva, arányosan simítsd minden egyes darabra a masszát. Süsd meg, majd egy 24 centi átmérőjű tortaforma segítségével vágd őket körbe, és hagyd kihűlni.
Forrás:Femina.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...