2013. január 26., szombat

MEI TAI farmerból


Kitaláltam, hogy varrnom kellene egy Mei Tai-t!Az ötletet, és a nagyon jó szabásmintát a mammba oldalon találtam!Köszönet érte :-)

Ma el is készült a Katicás Mei Tai farmerból és a kimaradt sötétítő anyagból!

Én kicsit változtattam a szabás mintán és a farmert a hátlapnak használtam.......Jó volt Katánál olvasni, hogy Ő is szereti az újra hasznosított dolgokat, és Ő is a foga csíkjait használja szabásnál vonalvezetésnek. Már az első falvédőm elkészítésénél is nagy segítségemre voltak a fugacsíkok, hát igen a kreatív emberek mindent kihasználnak ami a környezetükben van :-) Olyan MecGyver típusok vagyunk :-))))

Hogy miért lett katicás, mert Lilla imádja a Katicát amit a szobájába készítettem, innen jött az ötlet, hogy mivel dekoráljam a farmert!Hogy miért farmer, mert imádom az összes farmerból készült ruhadarabot :-)

Mivel csupa kedvencből áll össze a babahordozónk, remélem mind a ketten imádni fogjuk :-)

Készítettem képeket az elkészítésről és az általam kidolgozott szabásmintáról is, de nem volt most időm összeállítani, majd egy következő blogbejegyzésben....
A végeredmény pedig ez lett :








Videók a mekötésről :ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...