2013. április 9., kedd

Fotósátor hétköznapi tárgyakból :-)

Én is mindig igyekszem szebbnél szebb oldaláról lefotózni az alkotásaimat, így összehoztam itthon fellelhető dolgokból egy rögtönzött fotósátrat (fénysátrat)!
A sátor kerete egy ikeás relax fotel lábtartója felfordítva és egy ülő zsámolyon helyezkedik el :-)))
Következő alkatrész egy fehér lepedő négy csipesszel.A lepedőt alulról indítom, ívben hozom fel, csipesszel megfogatom a hátsó lábaknál majd tovább hozom az anyagot az első lábakhoz itt is csipesszel rögzítem!
Miért nem veszek egy fotósátrat???
Mert nincs kedvem kifizetni az árát,valamint nincs kedvem még egy dolognak helyet találni.elég kacattal már körülvettem magam az alkotások miatt :-))) Így arra törekedtem, hogy nulla forintból kihozzam és sikerült :-)
A fotósátor következő fontos eleme a világítás, a helyzet megoldható két asztali lámpával oldalról megvilágítva, de nekem van egy barkácsolt állványom, két különböző állvány alkatrészeiből össze eszkábálva, és egy reflektor lámpa van rögzítve a tetején (gyorsulási verseny éjszakai megvilágításából, már évek óta a műhelyben állt)

Egy baj még mindig van, sokszor lusta vagyok ezt összeállítani , és csak futtában kattintok egyet az alkotásról!Ezt nézzétek el nekem, azért igyekszem majd több mindent itt fotózni :-)


2 megjegyzés:

  1. Kedves Edina,
    fodoredi@gmail.com emailemre/vagy itt válaszként megadnád, priviben hol érhetlek el emailben? Szeretnék kérdezni tőled. (Írtam u.így a blogodra is + itt is, hátha itt előbb olvasod)
    Nagyon köszönöm: Fodor Edina

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...