2013. november 12., kedd

19.SAD - Zserbótortával pályázok :-)

Szofi felhívására az utolsó, de utolsó pillanatban pályázok!
A torta 20:00-kor elkészült :-D

Holnap anyósom szülinapja lesz, bevállaltam a tortát, mivel imádom a zserbót és régóta kattog a fejemben, hogy sütni kellene,hétvégén kaptam diót, így nem volt kérdés, hogy mi legyen belőle!
először Karácsonyra tartogattam , gondolatban kb 1 napig :-)) Aztán gyorsan változott a terv!!!

Először is itt válaszolok Szofi kérdésére, hogy dió vagy a mák!
Én elsősorban MÁK imádó vagyok, de a Zserbót és az Islert mindennél jobban szeretem :-D

Islert már készítettem, Judi anyukája receptje alapján, mondhatom Isteni!!!

A tortát eredetileg Mónival és a három lánnyal közösen szerettük volna készíteni, de ez nem jött össze....
Azért Lillust próbáltam bevonni, ez sem sikerült!Az egyik kis cipót a kezébe adtam, hogy gyúrja, inkább ette..., elvettem újra próbáltuk... előkerült a gyerekkori mini nyújtófám, ez sem hozott sikert, mert akkor is inkább nagy harapással "kóstolta"a tésztát,   így jobbnak láttam, ha egyedül folytatom!

Judi receptjén kicsit változtattam,vagyis csak a mennyiségeken növeltem....Hogy magasabb legyen a torta, így 6 cipót készítettem :-)) És még egy változtatás, hogy saját készítésű erdei gyümölcs lekvárral és sárgabarack lekvárral készült! Váltakoznak a rétegek!
A torta oldalát vékonyan bekentem erdei lekvárral és darált dióval megszórtam,majd a tetejét is vékonyan megkentem erdei lekvárral , majd csokival vontam, be és szintén darált dióval díszítettem!

Mi lenne a 20. SAD témája, ha én lennék a háziasszony???
Vajas-krémes sütik vagy a lekváros linzerek... Ki melyiket kedveli??? Ez is szintén megosztja az embereket!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...