2017. július 5., szerda

ajándékoz szerencsét .......

 ......... vagyis szerencsét hozó négylevelű lóherét
Vannak akik egész életükben egyszer sem lelnek négylevelű lóherére, a szerencsések találnak.....
Pár éve nagyon padlón voltam lelkileg...... és egyszer csak találtam egy négylevelűt az udvarunkban, nagyon megörültem neki, aztán még a nyári hónapokban még ráleltem egy két példányra.És senki ne mondja, hogy ugyanabban a bokorban nincs másik.... mert van!!!!! Nem is egy , és nem is kettő!!!
Mert a következő évben újra elkezdem figyelni a szokott helyemen, volt , hogy naponta 10 szál négylevelű lóherét találtam, de akad köztük öt levelű is!!!
Gondosan kipréseltem mindet egytől egyig! Most "párat"elővettem a gyűjteményemből!
Nem számoltam .... és azt sem tudom, hogy mennyi van!
Akiknek ajándékoztam, remélem szerencse járta be a házuk tájékát :-)
NEKTEK is a lehetőség!
Folyamatosan készítem a szerencsehozó ajándékaimat!
Itt a SHOP-ban megtaláljátok Őket!

Ediegyedi SHOP

Ediegyedi a Facebookon


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...