2011. november 13., vasárnap

Kukorica csuhé virág készítése

Tegnap Alcsi névnapját ünnepeltük és az induláskor úgy döntöttem, ne menjünk virágboltba inkább én gyorsan készítek egy virágot! Tényleg gyors voltam, mert tíz perc alatt készen volt a csuhé virág :-))


A csuhé virág készítéséhez 8csuhé, 1 hurkapálcika és ragasztópisztolyra van szükség! Ehhez a művelethez nem kell beáztatni a csuhét!

 
csuhé virág készítése

Az elkészítése pedig a következő:

A hurkapálcikát bevonjuk a csuhéval, kb 2 centi széles csíkot leszakítunk az egyik levélből és ráragasztjuk a pálcikára!  A hurkapálca végére elkészítjük a virág közepét,úgy hogy golyót formálunk a csuhéból és ezt ragasztjuk rá! A virág szirmaihoz 4 db csuhét félbehajtunk és ezt virág közepe köré ragasztjuk ! A virág tövét körbetekerjük egy csuhécsíkkal! A virág szárára hasonló módon rögzítjük a leveleket!



Sajnos a nagy sietségben nem fotóztam lépésről lépésre, de ezt pótolni fogom!

Nagyon jó ajándék névnapra vagy születésnapra, nem hervad el és sokkal olcsóbb mint egy szál vágott virág!

A Valaki nem boldogul a leírás alapján , nyugodtam írjon ide a megjegyzés rovatba, nagyon szívesen segítek! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...