2011. július 30., szombat

Újabb farmer szerzemények...

Még tavasszal kinéztem a kínaiban egy nagyon mutatós farmer cipőt, azóta rendszeresem mentem az üzletbe felpróbáltam és nem hoztam haza különböző indokokkal:
-ááááá majd ősszel (Ez még májusban volt)
-nyáron nem kell zárt cipő
-hátha lesz akció
És most július végén az őszi időjárásban kezdtem beparázni, a hűvösebb idő miatt mindenki kezdi beszerezni az őszi cuccokat és majd elviszik előlem!Hát azt nem várhatom meg......Gyorsan rácsaptam, még szerencse mert másnap egy kolléganőm kérdezte is mikor meglátta a lábamon - "A hetest hoztad el ?????Mert az én méretemben már nincs!" -  és az természetesen az Én lábamon volt a hetes cipő!  :-) Micsoda megérzés....
A képen szereplő farmer nacit még a másfél hetes kánikula idején vásároltam és a rózsát pedig Judi barátnőmtől kaptam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...