2011. augusztus 7., vasárnap

Móninak és Robinak

Már egy hete nem jelentkeztem, de ez nem azt jelenti, hogy nem is kreatívkodtam, sőt egy szülinapi ajándékon dolgoztam!!! Szerdán elkészült a remekmű, de nem tölthettem fel mert akiknek készült rendszeres olvasóim és akkor oda a meglepi! Természetesen ismét pirográf technikával dolgoztam, egy kulcsos szekrényre készült a minta. A házuk képét égettem rá!


Mivel náluk a bútorok nagy része cseresznye színű, így az általam készített kis butordarabot is cseresznyére pácoltam!És a lakkozás selyemfényű lakkal történt!
szülinapi ajándék

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen, legközelebb már az előszoba falán láthatod viszont ezt a remekművedet, telepakolva kulcsokkal ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen !!! Kíváncsi vagyok, hogy mutat a helyén!!! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...