2011. augusztus 10., szerda

Képkeret kavicssal...

Most egy korábbi alkotásomat mutatom meg Nektek!Ezek a képkeretek 2008-ban készültek a nászutunk után!
Kairóban voltunk a papirusz múzeumban és vásároltunk egy kisebb méretű papiruszt, örök naptárt ábrázol! Még gyerekkoromból is volt egy könyvjelzőm papiruszból amit az akkori osztályfőnökömtől kaptam.

Nem szerettem volna hogy tönkremenjenek így egy sima üveglapos képkeretbe raktam őket, de elég unalmas volt !Ezért kidekoráltam kavics és tört kagyló mozaikkal!
Sajnos még a fiók mélyén lapulnak, de már kitaláltam Nekik a helyet , az étkezőben lesznek az akvárium mellett!


 Hastáncon a tanártól is kaptunk papirusz könyvjelzőt, de még nem készítettem el hozzá a keretet!Amint meglesz dokumentálom képekkel....
Egyiptom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...