2011. szeptember 23., péntek

Pillangó

Egy újabb dekorgumi dekorációval készültem el Emília falára!
A pillangó kicsit technikásabb volt az eddigi dekorgumi alkotásaimnál, mert sok szint használtam így nem akartam sok réteget egymásra ragasztani, ezért az elkészítés kicsit nehezebb volt!
Először feketéből vágtam ki a pillangót és utána a színes darabokat vágtam ki egyenként úgy, hogy a darabok között maradjon pár mili rés a kontúr miatt!Korábban Hajni barátnőm kislányának készítettem a Micimackóból a bagolyt, az is hasonlóképpen készült!Majd azt is prezentálom!


Készítés folyamata

2 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű!!! Egy nap csak beszélsz egy új technikáról, másnap pedig már kész is vele egy újabb remekmű :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Móni!!!Igyekszem mindig :-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...