2011. szeptember 22., csütörtök

Só és Bors szóró

Ha valamit meglátok natúr fából, azonnal pörög az agyam mit lehetne vele kezdeni!
Így volt a fa só és bors szóróval is!Kerestem rá valami jó mintát , megrajzoltam és már bele is égettem a fába!
Akkor még nem volt hobbi pirográf készülékem és nem is a hobbikörben voltam, így a férjem pontforrasztóját használtam! A mintának nem lett semmi baja , de a forrasztó...., hát nem élte túl! Benne van a nevében is , hogy "pont"forrasztó, folyamatos égetést nem bírta, leégettem a motorját!Szó szerint kifüstöltem ....Azóta már van saját égetőm, most a férjem használja néha forrasztásra, megy a munkamegosztás :-))
Az elkészült remekművet Terike néniék kapták karácsonyra!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...