2011. október 28., péntek

Mécsestartó készítése törött talpaspohárból...

Én az az ember vagyok aki mindig mindenben azt nézi, hogy mit lehetne belőle csinálni! Így voltam ezzel a talpaspohárral is miután leesett az asztalról és ilyen szépen eltört! :-)))
Mécsestartót csináltam belőle, ilyenkor mindszent környékén otthon is sokkal több mécsest gyújtunk szeretteink emlékére, utána pedig jön az adventi időszak, szóval jól kihasználható!
A poharat nagyon apró kaviccsal díszítettem, úgy mint a kavicsmozaikos képkeretet!

A mécsestartó készítése a következő:
  • pohár szélét bekenjük jó vastagon decoupage ragasztóval
  • Belemártjuk az apró kavicsba és kézzel belenyomkodjuk a kavicsokat a ragasztóba
  • Egy tálkába önünk kevés ragasztót és kavicsot jól összekeverjük és ezt a kavicsos ragasztós masszát beletesszük a pohár alján , majd szépen elsimítjuk.Erre tudjuk majd rátenni a teamécsesünket!
  • egy nap száradás után már használhatjuk is a  mécsestartónkat :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...