2011. november 10., csütörtök

szárított narancs, kiwi és sárgarépa karikák

Én már készítem a karácsonyi koszorúkhoz az alapanyagot! És ti???

Biztos ti is jártatok már úgy hogy a hálós mandarin vagy a  kiwi között akadt egy két romlott példány!
Mit tesztek ilyenkor?????
Régen én is egy lendülettel dobtam a kukába, de ma már más a helyzet!
Felszeletelem őket és megszárítom!Kitűnő dekorációs alapanyag készíthető belőle! Nekem nagyon tetszik, ha egy adventi koszorú ilyen természetes anyagokkal van díszítve!
Idén kipróbáltam, hogy szárad a sárgarépa karika és jelentem nagyon jól felhasználható! Valamint, ha a répát úgy hámozzátok, hogy sikerül a hosszú szeleteknek egyben maradnia, akkor a csíkokat tekerjétek fel egy ceruzára, ragasztó szalaggal rögzítsétek a két végét! Egy nap száradás után gyönyörű sárgarépa spirál lesz belőle!

szárított mandarin karikák


szárított kiwi és répa karikák


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...