2012. március 20., kedd

Kavicsmozaik ötletek

Már nagyon vártam a tavaszt, mert a kertrendezést elkezdhetem!Már nagyon sok mindent beterveztem az idei szezonban valószínű felét sem tudom megépíteni, de azért a lehető legtöbbet megpróbálom!

Elsődleges terv a fűszerspirál megépítése, a helyet már előkészítettem, a könyvet áttanulmányoztam.Azok a fűszerek amiket már most el kellett vetni, már egy balkonládában , mini fólia alatt nőnek :-))
Én itt szereztem be!

A második terv a kerítés beton oszlopainak kimozaikozása kaviccsal!
Erre nem találtam példát, de csempemozaikosat tudok mutatni!
forrás itt

A harmadik terv mozaik járda építése!A Facebookon találtam egy gyönyörűséges mozaik járdára, feltett szándékom egy hasonló építése!
ezt itt találtam
Van egy mozaikos oldal, melyet már évek óta nézek szebbnél szebb ötletek vannak rajta!
Itt  is vannak jó járda ötletek :-)







Nagyon szép tervek , ugye????Remélem hamarosan jelentkezek a saját mozaik alkotásaimmal :-))

2 megjegyzés:

  1. Miket ki nem találsz Eduskám:) Ez a fűszerspirál nagyon jópofa, nem is hallottam még róla!!

    VálaszTörlés
  2. Én csak ötletet gyűjtöttem és megvalósításra várnak :-))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...