2012. március 8., csütörtök

tojáshéj mozaik- Hímes tojás

Életem első tojáshéjmozaikját próbáltam ki!Elsőre nem is lett rossz (szerintem) a remekmű!Nem egy nehéz feladat, de nagyon időigényes! Azért nem olyan vészes, de több száz tojás mozaikozását egyenlőre még nem vállalom :-))
Szükségünk van decoupage, vagy hobby, vagy suli ragasztóra!Szerencsére mindegyikkel működik!
Kell még előre lefestett színes tojások (itt fél tojások is megteszik, úgyis összetörjük Őket), kifújt tojás, fogpiszkáló, selyem szalag vagy zsineg!


2 megjegyzés:

  1. Sokféle technikát láttam már, de ilyet nem, nagyon tetszetős készen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nekem is kedvenc lett, eddig még ez az egy készült el, remélem többre is lesz időm :-))), mert ez igen időigényes!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...