2012. június 26., kedd

Mit használjunk indigó helyett

Megrendelésem érkezett képkeret készítésére pirográf technikával, a megrendelőm kérése az volt, hogy Ljubljana felirattal és évszámmal lássam el a képet mert barátokkal ott voltak hoki meccsen és ajándékba szeretné adni egy közös csoportképpel! 

Nem szeretem húzni az időt, és tudtam elég zsúfoltak a napjaim mostanában,már másnap el akartam kezdeni a munkát!Láttam hogy a következő napon tovább kell maradnom Kőrösön , de lesz egy órányi szabadidőm, majd akkor megrajzolom és másnap kiégetem!
Gyorsan a táskámba raktam a képkereteket, mert 4 darabot kértek belőle!
Megszerkesztettem a feliratot, kerestem egy képet ami témába illő és megszerkesztettem , hogy nézzen ki!
Kinyomtattam , kivágtam és jött a másolás, de az indigót otthon felejtettem és mivel a képkereteket teljesen egyformára szerettem volna megrajzolni, így szabad kézzel nem fogtam hozzá!


Gyorsan ki kellett találnom mit használjak indigó helyett. A lapok hátulját jó erősen besatíroztam grafitceruzával......



...és így rajzoltam át a mintát



Így hasznosan töltöttem az időmet, majd másnap előkerült a pirográf készülékem és beleégettem a mintát!
Végül selyemfényű lakkal lakkoztam!


1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...