2012. szeptember 24., hétfő

Kisvakond és nyuszi - Falvédő

Még év elején Évivel nézegettük a falvédőket Dávid szobájába, de igen borsos áron kínálták mindenhol a mesés egyedi falvédőket!Mivel akkor már volt varrógépen nagy bőszen felajánlottam, hogy varrok egyet!Utána persze vakartam a fejem , hogy is fogom én ez megvalósítani, mert az hogy van varrógépem még nem jelenti azt, hogy varrni is tudok!Mert itt már nem csak egyeneseket kell varrni vonal mentén mint Emi játszószőnyegénél :-))

Mivel  olcsó megoldást kerestünk elkezdtem a turiban anyagokat vadászni!Nyár elején megvoltak az alap anyagok, megmutattam Évinek és tetszett neki!Akkor már kitaláltam, hogy ágynemű anyag az alap és arra filcből varrom a mintát, mert a kettővel együtt jól lehet dolgozni és a filcet nem kell szegni, mert nem foszlik!

Azért még így is ültem a dolgon  egy - két hónapot, aztán rászántam és belevetettem magam a munkába!
Persze Dávid szülinapja előtt két héttel, hogy tutira elkészüljön!Mindent gondosan kiszabtam és nézegettem másfél hétig a szoba sarkában!Mivel nem varrta meg senki így két éjszaka alatt míg a lánykám aludt megvarrtam én!És mit mondjak,nem is volt olyan nehéz!Itt is nagyobb volt az ijedelem mint a veszedelem! :-)

Végül szülinapra elkészült a kisvakond - os falvédő!

Kisvakond és barátai falvédő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...