2013. január 14., hétfő

Hóember és bagoly

Karácsonyi estéken varrogattam egy kicsit TV nézés közben!

Készítettem zokniból hóembereket!1 pár fehér zokniból 4 hóember kijön, és kell hozzá még egy pár színes zokni a dekoráláshoz , valamint gyöngy és gombok!Ja és persze valamilyen tömő anyag, én vatelint használok!
A zoknit a sarkánál félbe vágjuk, majd egyenesre igazítjuk a végét! Elkezdjük kitömni, formálunk egy nagy gombócot a hóember testének, itt elkötjük a zoknit, majd megformáljuk a fejet, bevarrjuk a zoknit és felvarrjuk a szemeket , az orrot, és a gombokat!Majd a színes zoknit is félbe vágjuk, levágunk egy csíkot a sálnak , amit a hóember nyakába kötünk, majd a nagyobb részt felvarrjuk a fejére sapkának!

A pici bagoly apróbb részeit kézzel a nagyobbat géppel készítem.a párnához használt sablonomat kicsinyítettem le :-) A sablont amit rajzoltam , még nem volt időm szépem megrajzolni és lefotózni, majd idővel az is meg lesz :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...