2013. január 22., kedd

Kisvakond és barátai falvédő

Megrendelésre készítettem ezt a falvédőt! Bár a megrendelő tökéletesen megelégedett volna azzal amit a Dávidnak készítettem, de, meglepiből  egy bővített verziót kapott, mivel Ismerős és már nem egyszer Ő is sok mindenben segített nekünk!

Itt is szintén az volt a legnehezebb, hogy nekifogjak, amint elkezdtem, szépen haladtam a munkával, magam is meglepődtem, egy varrni nem tudó kreatív kezek ismét elkészítettek egy falvédőt!
A kisegér egy kicsit feladta a leckét, apró mérete miatt!Kis ívekkel még nem mennek valami jól a gép alatt, de a végeredményen nem látszott!
Nem is tudom mire lennék képes, ha tanultam volna varrni ????Valószínűleg kicsit szebb lenne és valamivel gyorsabban készülne!De én nem bánom, hogy foglalkoztam vele!Szerintem ismét egy csodás darab született!Szerintetek is????




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...