2014. október 5., vasárnap

újra itt :-) újra pirográf :-))) új ötlet: fa táblácskák


Mindent máshogy terveztem......mikor dolgoztam, arra vártam, hogy gyesen milyen jó lesz Nekem, otthon leszek, rengeteg időm lesz és azt csinálhatom amit szeretek :-)))
Végre itthon vagyok, boldogan, de időm az nincs ... egyenlőre :-)
Bár eddig is voltak kreatívkodásaim, valamennyiről a Facebookon közzétettem 1-2 képet, de ide már nem volt időm írni.....

Most akadt egy kis szabad időm......kissé lebetegedtem, így apa és pici lányunk közös programot találtak ki, hogy anya itthon pihenhessen :-))..... nem éppen pihenek, végre blogolok !

A pirográf még mindig a kedvenc időtöltésem, így már pár hete tervezgettem az ajtótáblákat, A héten, meg is rendeltem a kiszemelt táblákat és tegnap már el is kezdtem a munkát!




Cuki kis madárkás Welcome táblákat készítettem, melyeket a Meska boltomban meg is vásárolhattok!



Ki vele, nektek hogy tetszik???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...