2018. október 29., hétfő

Töklámpás tündér

Ezer éve nem írtam, bevallom őszintén, már nem kreatívkodok annyit mint régen, de vannak időszakok amikor újra és újra alkotok vmit, vagy nosztalgiázok és elkezdek keresni egy régi alkotásomról készült képet.....mint ahogyan most is.
Tökfaragás előtt állunk és
Lylloom kérte, hogy idén balerina legyen, mert már volt tündérünk......Valamikor pontosan 2015-ben
És elkezdtem lapozgatni a blogot a tündéres kép után kutatva, de csak a Facén találtam egy képet, így most úgy döntöttem pótolom hiányosságom és feltöltöm ide is :-)
Első a rajzolás...



Elszórakoztam vele mire elkészült, de számunkra eddig ez lett a legcsodálatosabb.Ezt kellene idén felülmúlni :-)



És persze volt már bagoly is faragva a tökünkbe :-) arról is pótolom a fotót...egy következő posztban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...