2011. december 14., szerda

2012 naptár

Elnézés kérek mindenkitől, nem tűntem el csak a háttérben dolgoztam és nem tudtam prezentálni!
Megbízatást kaptam a Jézuskától, mert a szüleimnek és János szüleinek a karácsonyfa alá egyedi naptárt szeretne tenni és a segítségemet kérte. Annyi munkája van, így Nekem kellett elkészíteni!
Ma végre befejeztem és a rendelésem már gyártás alatt van!
Mivel kezdő vagyok a Photoshopban , ezért túl nagy dologra nem kell számítani.
Attól függetlenül én jól szórakoztam, mert nagyon jó volt böngészni a rengeteg fénykép között.
A legtöbb esetben én voltam a fotós és nagyon jó érzés volt újra átélni az idei év eseményeit!
Kíváncsian várom a szülők reakcióját Karácsonykor, szerintem, mindenki megkönnyezi majd! (Én már most is...)


Én csak a képeket szerkesztettem egy A4-es fali naptárhoz és az egyedinaptar.hu oldalon rendeltem meg! Kolléga nőm is kedvet kapott a naptárhoz, így még gyorsan Neki is össze állítottam egyet.Gyorsan ment, mert ott minden hónaphoz egy képet kiválasztottunk és kész.(Míg az enyémre több estét áldoztam, az övét percek alatt elkészítettem.)
Szóval akinek még nincsen ötlete, ezt is figyelembe veheti,  3 nap a szállítás!
Nagy szülőknek kitűnő ajándék karácsonyra, mert a világ összes fényképe is kevés lenne nekik az unokákról :-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...