2011. december 8., csütörtök

koszorú vattakoronggal díszítve


Gandi blogjában láttam a következő koszorút, nagyon megtetszett így Én is kipróbáltam!
Vattakoronggal kell bevonni a koszorút a következőképpen!
  • Kettészedjük a korongot, hogy ne legyen túl vastag
  • négybehajtjuk
  •  3 sorban a koszorúra ragasztjuk, vagy tűzzük gombostűvel (Én ragasztottam, először a korongot a hajtánál egy pöttyel megfogattam és utána a koszorúra ragasztottam!)
  • a koszorú hátulját csak simán a koronggal vontam be, hogy jobban felfeküdjön az ajtóra
  • kedvünk szerint dekoráljuk!
A karácsonyi játék december 23. éjfélig tart!Még bőven van időd az alkotásaid feltöltésével!!!
Várom a képeket a  facebookon az  Ediegyedi üzenőfalára és bekerülsz a  karácsonyi nyereményjátékba!


Bővebb infót itt találsz!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki, ügyes vagy!!! És megkímélted az ujjaid egy csomó bökéstől!!! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...