2013. április 7., vasárnap

Fahéjas zab keksz

Imádom a kekszeket így bepróbálkoztam eggyel, keresgettem valami jónak látszót , aztán a vége mindig az, hogy módosítok rajta és valami kisül belőle :-)))
Most minden jól sikerült, a recept választás, a módosítás és a végeredmény KIVÁLÓ! Nem csak szerintem

A hozzávalók:
250 g lágy margarin
300 g cukor
1 cs vaníliás cukor
2 tojás
420 g teljes kiőrlésű zabliszt
1/2 cs sütőpor
1/2 tk só
1 tk fahéj

Tetejére: fahéjas kristálycukor

Elkészítés:
A margarint a cukorral , van. cukorral és tojásokkal robotgéppel kikeverjük!
Hozzáadjuk a lisztet sütőport,sót és fahéjt!
Fél órára hűtőbe tesszük ( ha több az sem baj)
Golyócskákat formálunk, sütőpapírral bélelt tepsibe helyezzük és vizes aljú pohárral kilapítjuk!
Tetejét megszórjuk a fahéjas cukorral!
Sütőt előmelegítjük 200 fokra, majd 10 perc alatt készre sütjük!



Az eredeti recept a Nosalty-n "Ropogós fahéjas kekszek Olgitól!Ez volt a kiindulás, ezt meg sem sütöttem, elnézést az alkotótól, csak egyből módosítottam, majd elkészítettem!
Annyira bejött, hogy húsvétkor újra elkészítettem , minimális változtatással :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...